niedziela, 12 kwietnia 2015

EL James


Nowe oblicze Greya

3 tom serii Pięćdziesiąt odcieni
Romans

688 str.


Ich przypadkowe spotkanie dało początek fali namiętności, która z czasem wcale nie osłabła. Wspólna codzienność okazała się nie lada wyzwaniem, któremu Anastasia i Chrstian dzielnie stawiają czoła w imię łączącego ich uczucia. Kochankowie wciąż dryfują po wzburzonym morzu uczuć, targani namiętnością i rozterkami, niepewni tego, co zgotuje im los. Czy najbardziej poruszająca historia miłosna tego roku zakończy się happy endem? A może piękny sen przerwie były szef Any, Jack Hyde, który poprzysiągł zemsty i cierpliwie czeka na swoją szansę?

9.5/10

Zakochałam się w tej serii!!! :D

Czas na podsumowanie serii... Czytałam ją w każdym wolnym czasie. Odkładałam ją na półkę z ciężkim sercem. Teraz moje wymagania wzrosły, trudniej będzie mi znaleźć MOJEGO KSIĘCIA, ale ciesze się, że przeczytałam ten cykl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz